تبلیغات
کانال های بازاریابی کانال های توزیع و پخش خرده فروشی عمده فروشی فروش مویرگی لجستیک حمل و نقل کالا بسته بندی - کانال های بازاریابی کانال های توزیع و پخش خرده فروشی عمده فروشی فروش مویرگی لجستیک حمل و نقل کالا بسته بندی

کانال های بازاریابی کانال های توزیع و پخش خرده فروشی عمده فروشی فروش مویرگی لجستیک حمل و نقل کالا بسته بندی
 


http://www.KHOOYEH.com




 مشاور فروش مویرگی، پخش و توزیع کالا

دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار

دوره های استاد خویه

دوره های استاد خویه

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸


ادامه مطلب

دوره های آموزشی کسب و کار

دوره های آموزشی کسب و کار
ادامه مطلب

دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار

دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار
ادامه مطلب

کارگاه دوره آموزش بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت

کارگاه ها سمینارها دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت
ادامه مطلب

• راهکارهای ویزیت و فروش در شرایط سخت و کسادی بازار

•          راهکارهای ویزیت و فروش در شرایط سخت و کسادی بازار


ادامه مطلب

دوره ها کارگاه ها سمینارها آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت مشتری مداری

دوره ها کارگاه ها سمینارها آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت مشتری مداری
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:21  توسط علی خویه  |  نظر بدهید

مدیریت فروشگاه

چیدمان و مهندسی فروش

راهکارهای علمی وعملی مدیریت فروش مهندسی فروش  فروشگاه مداری، مهندسی فروش، طراحی و چیدمان فروش پیشبرد فروش، فروش حضوری پخش توزیع و فروش مویرگی

برای تهیه کتاب به انتشارات


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:19  توسط علی خویه  |  نظر بدهید


ایران‌‌کد یا نظام ملی

ایران‌‌کد یا نظام ملی طبقه‌بندی و خدمات شناسه کالا، نظامی است که با تدوین اطلاعات کالاها و خدمات امکان شناسایی موجودیت‌های زنجیره تأمین را فراهم می‌کند و جریان اطلاعات در زنجیره را تسهیل می‌نماید. این نظام در پی ایجاد زبان مشترك میان عرضه‌كنندگان كالا و خدمات، مشتریان و به طور کلی عوامل درگیر در حوزه کالا و خدمات در سطح ملی است. ایران‌کد با تولیدات، ابزارها و تسهیلاتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد بستری برای تسهیل مدیریت کالا و خدمات فراهم می‌کند. ایران‌کد چارچوب‌هایی برای بیان کالاها در سطح لازم از جزئیات ارائه می‌دهد


انجمن صنفی شرکت های پخش

انجمن صنفی شرکت های پخش
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:16  توسط علی خویه  |  نظر بدهید


چگونگی عضویت

عضویت در ایران‌کد برای آن که به بنگاه کد عضویت و به کالا‌ها و خدمات آن بنگاه کدملی تخصیص داده شود به دو شیوه امکان‌پذیر است:


عضویت اینترنتی

این عضویت اینترنتی از طریق مراجعه به پورتال ایران‌کد(www.irancode.ir) امکان‌پذیر است


عضویت حضوری

مراجعه حضوری به یکی از شرکت‌های نماینده که در قسمت دفاتر نمایندگی مرکز در پورتال معرفی شده‌اند.كلیه شركت‌هایی كه امكان تعامل با مركز را از طریق پورتال ندارند، می‌توانند با مراجعه به یكی از دفاتر نمایندگی كه لیست آنها اعلام شده است، ثبت نام و تبادل اطلاعاتی خود را به صورت حضوری صورت دهند. شایان ذكر است كه در روش عضویت مستقیم نیز، شركت باید پس از تكمیل فرم‌های اینترنتی ثبت نام، یكی از دفاتر نمایندگی را جهت تعاملات بعدی انتخاب نماید.


مزایای عضویت در ایران كد


كد ملی كالا

كد ملی كالا

کد ملی کالا یک کد 16 رقمی است که به صورت منحصر بفرد به هر قلم کالای موجود در زنجیره تأمین اختصاص می‌یابد و می‌توان آن را در قالب بارکد روی کالا درج نمود. این کد، وسیله‌ای برای شناسایی منحصر به فرد اقلام است.

کد ملی کالا دارای سه جزء اصلی است:

7 رقم ابتدایی آن کلاس‌کد است که منطبق بر ساختار ملی طبقه‌بندی کالا است. این بخش از کد صرفنظر از عرضه‌کننده کالا برای کالاهای مشابه یکسان است. به عنوان مثال، ٢٥١٢١١١ كد هفت رقمی انبر‌دستی است و این كد برای تمامی انبر‌دستی‌ها یكسان است.

٥ رقم میانی بیانگر كد عرضه‌كننده است كه توسط مركز ملی شماره‌گذاری كالا و خدمات و یا از طریق شركت‌های همكار به عرضه‌كننده ارائه می‌شود.

٤ رقم انتهایی، سریال یك قلم كالای منحصر بفرد را مشخص می‌كند كه بر اساس معیارهای عرضه‌كننده مربوطه تعیین می‌شود.

+ نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:15  توسط علی خویه  |  نظر بدهید


ایران‌کد بستر تجارت الکترونیک
ایران‌کد بستر تجارت الکترونیک با توجه به توانمندی‌های ایران‌کد می‌توان گفت ایران‌کد فعالیت‌های لازم را برای مدیریت اطلاعات پایه کالا و خدمات در راستای استفاده در تجارت الكترونیك به طور یكجا ارائه می‌دهد.
  1. اولاً قابلیت تحلیل و طبقه‌بندی یك كالای جدید را دارا است و به دلیل نوع ساختار آن قادر به توسعه یا جایگزینی كالا در ساختار طبقه‌بندی است.
  2. دوم این‌كه توصیفات اصلی و مبنای كالا را در قالب یك الگوی وصف مشخص ارائه می‌دهد.
  3. سوم این‌كه قابلیت تطابق و ایجاد تناظر با دیگر سیستم ها را دارد و به عبارتی بین استانداردهای مختلف در توصیف كالا یك رابطه برقرار می‌كند و پل ارتباطی آنهاست، بنابراین می‌تواند یک قالب استاندارد ارائه دهد.
با این توصیف این سیستم می‌تواند ابزار كارآمدی در اختیار تجارت الكترونیك در كشور باشد. به این ترتیب، این سیستم می‌تواند با ارتباط با شركت‌ها و درگاه‌های اینترنتی آنها، به عنوان یك ابزار جستجوی قوی در معرفی و نمایش اطلاعات اقلام كالای در گردش در چرخه كشور عمل نماید. بیشتر...


+ نوشته شده در  دوشنبه یازدهم بهمن 1389ساعت 18:15  توسط علی خویه  |  نظر بدهید

سمینارها و كارگاه های آموزشی بازاریابی و فروش

سمینارها و كارگاه های آموزشی بازاریابی و فروش

اختصاصی شرکتها

 

 

 

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی

دوره مدیریت بازاریابی و فروش حرفه ای

o       دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

 

سطوح آموزش

عمومی

ساعت

اصلی

ساعت

جمع کل (ساعت)

مقدماتی

مبانی سازمان و مدیریت

2

مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی

2

20

مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی

2

مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات

2

مبانی روانشناسی و جامعه شناسی

2

مبانی بازرگانی و بازاریابی

2

مبانی اقتصاد و بازار

2

مبانی رهبری و مربی گری

2

مبانی مالی و حسابداری

2

مبانی حقوق بازرگانی

2

متوسطه

اصول بازاریابی

8

بازاریابی و فروش تلفنی

4

60

اصول فروش

8

مدیریت هوش هیجانی در محیط کار

4

اصول خرده فروشی

4

مدیریت زمان

4

اصول عمده فروشی

4

خدمات پس از فروش

8

پخش و لجستیک

4

مشتری نوازی و مشتری یاری

4

محیط فروش

4

روانشناسی ارتباط با مشتری

4

پیشرفته

تحلیل رفتار مصرف کننده

4

اصول و فنون مذاکرات فروش

8

48

تحلیل رفتار فروش رقبا

4

زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی

4

بازاریابی و فروش بین المللی

4

فروش مشاوره ای

4

فروش مصرفی و فروش صنعتی

8

روشهای نوین فروش

4

سازمان فروش

4

فروش خلاق

4

عالی

مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی:

40

·    صنعتی

·    خدماتی

·    کشاورزی

·    صنایع غذایی

·    صنایع بهداشتی

·    آرایشی

·    شوینده ها

·    داروها

·    مواد بیولوژیک

·    نانو

·    خودرو

·    نفت و گاز

·    پتروشیمی

·    پوشاک

·    صنایع دستی

·    لوازم خانگی

·    مبلمان

·    نشر

مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید.

جمع کل (ساعت)

168










 

 

 

عمومی

ساعت

اصلی

ساعت

جمع کل (ساعت)

مقدماتی

مبانی سازمان و مدیریت

2

مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی

2

20

مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی

2

مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات

2

مبانی روانشناسی و جامعه شناسی

2

مبانی بازرگانی و بازاریابی

2

مبانی اقتصاد و بازار

2

مبانی رهبری و مربی گری

2

مبانی مالی و حسابداری

2

مبانی حقوق بازرگانی

2

متوسطه

روش تحقیق و تحقیقات بازار

8

ابزارها و تکنیکهای فروش

8

56

تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف

4

مدیریت ارتباط با مشتریان

4

تجزیه و تحلیل رقبا و استراتژیهای بازاریابی رقابتی

4

سیاستهای فروش

4

تجزیه و تحلیل و مدیریت رفتار مشتریان

4

برنامه ریزی فروش

4

 

 

مدیریت منابع انسانی در فروش

4

 

 

اصول کار تیمی و مدیریت تیم فروش

4

 

 

طبقه بندی مشتریان و روشهای حفظ، احیاء و جذب آنان

4

 

 

ویژگی های شخصیتی مدیران و رهبران فروش

4

پیشرفته

مدیریت محصول

4

استراتژی های فروش

4

56

قیمت گذاری

4

مهندسی فروش

4

مدیریت توزیع

4

فروش الکترونیکی

4

روابط عمومی و تبلیغات

4

اصول نمایندگی ها

4

مدیریت فروش

8

مدیریت تحول و نوآوری در فروش

4

 

 

عارضه یابی سازمانهای فروش

4

 

 

تامین مالی در فروش

4

 

1) نقش نیروی میز پذیرش در ارتقاء نظام بازاریابی و فروش شرکت ها

 

2)  تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی

 

 

3) روشهای پیش بینی فروش

 

 

4) مهارتهای لازم برای فروشندگی حرفه ای

 

 

5)  مدیریت برند

 

 

6) اصول بازار یابی خدمات

 

 

7) روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام)



ادامه دوره های آموزشی در ادامه مطلب





نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 27 مرداد 1390 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | :