تبلیغات
کانال های بازاریابی کانال های توزیع و پخش خرده فروشی عمده فروشی فروش مویرگی لجستیک حمل و نقل کالا بسته بندی - استراتژی های خرده فروشی و عمده فروشی

کانال های بازاریابی کانال های توزیع و پخش خرده فروشی عمده فروشی فروش مویرگی لجستیک حمل و نقل کالا بسته بندی
 


http://www.KHOOYEH.com




 مشاور فروش مویرگی، پخش و توزیع کالا

استراتژی های خرده فروشی و عمده فروشی

 

Marketing: Retail Strategy

مخاطبان دوره : مدیران حسابداری ، مدیران بازاریابی ، مدیران مالی ، مدیران کنترل موجودی ، محققان بازار ، برنامه ریزان واسطه ها ، مدیران روابط عمومی ، مدیران فروش خرده فروشی ، مدیران سازمان های غیرانتفایی

 

 

برخی عناوین درسی:

مهارت های اصلی تجارت Essential Business Skills

شاخص آمار تجارت کاربردی Applied Business Statistics

مدیریت استراتژیک یکپارچه Integrated Capstone-Strategic Management

رفتار خریدار Buyer Behavior

ارتباطات بازاریابی Marketing Communications

تحقیقات بازاریابی Marketing Research

کانال های بازاریابی Marketing Channels

کارآموزی در بازاریابی/ لجستیک Internship in Marketing/Logistics

مشکلات استراتژیک بازاریابی Strategic Marketing Problems

مقدمه ای بر صنعت مدرن Introduction to Fashion Industry

ارتباطات میان فردی Interpersonal Communication

اصول تبلیغات Advertising Principles

مدیریت خرده فروشی Retail Management

مدیریت مرچندایزینگ Merchandising Management

استراتژی خرده فروشی etail Strategy

 

مدرس:

علی خویه

علی خویه

مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی
 
 اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

 

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت وفروش – بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

۱۸سال تجربه ی اجرایی در پخش و توزیع مویرگی

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

www.khooyeh.ir

تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com

سوابق گروه:
ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،

اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروشوبازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابیIMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامهبازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایشفروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروشوبازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرارفروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهایفروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروشانلاین، مشاورهفروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش وبازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهایفروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروشسازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش وبازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروشو ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجیمشتریان درفروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیاتفروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه هایبازاریابی و فروش

کتاب های تالیف شده

 

 


برچسب‌ها: فروش مویرگیشرکت پحش و توزیعتوزیع مویرگیفروش مویرگی ویزیتور



برچسب ها: استراتژی های خرده فروشی، عمده فروشی، فروش مویرگی،  
نوشته شده در تاریخ شنبه 2 مرداد 1395 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | :